Aktualno autorski tekstovi Celebrities Festivali Glazba inmediasres KOLUMNIZAM Kritike mediji Moda moda POP COOLTURA showbiz TOP VIJEST Zabava

Osvrt na Howling aka The Voice: Vokalno modno kritiziranje ovog modela “zabave”

Netom završeni pjevački show The Voice koji je na HTV-u otkupljen od inozemne franšize izazvao je ponešto komentara na društvenim mrežama i po medijima koji prate odnosna zbivanja. Jedan od čestih kritičara raznih showbizz evenata je nekadašnji dance pjevač, maneken i modni stilist Neven Ciganović. Na svom je službenom profilu bio poprilično oštar komentator viđenog. Prenosimo u cijelosti njegovo viđenje showa.

Osvrt na sinoćnji ”The Voice”ili prije”The Howling”

S obzirom da naši natjecatelji više zavijaju i oponašaju neke tuđe neartikulirane zvukove više svojstvene američkim izvođačima nego svojim prirodnim vokalima, jer naš jezik je navodno ”pjevan” jezik, bez potrebnog zavijanja i zatezanja završnih tonova.

Prvi je nastupio miljenik publike Filip Rudan koji ima više staža u ovakvim pjevačkim natjecateljskim showovima nego li Ines Petrić u Ljubavi na selu. On je za svoje prvo pojavljivanje izabrao crnu ziherašku kombinaciju, satenska šuljica i hlače koje su podsjećale na kožne, kakvu obično biraju svi rockeri kad žele izgledati malo elegantnije, pjesmu je otpjevao korektno ali boreći se sa glasom i na žalost ponovno uz veliki nedostatak karizme bitne za ovaj posao (istog sam imao prilike slušati u jednom shopping centru koji ga je angažirao za Valentinovo, gdje je svojim nastupom doslovno bio rastjerao sve kupce….ne ponovilo se).

Slijedeća na scenu je izašla također ljubimica publike Albina koja je generički klon Jelene Rozge i one druge plahe Huljićeve pulenke Domenice, dakle još jedna ljepotica sa toplinom čovječje ribice. Ona je za nastup izabrala pomalo infantilni styling šljokičastu smaragdnu klajdu nimalo po nečem specifičnu,koja bi više odgovarala njenoj maturalnoj zabavi, a u tom stilu je i prilagodila frizuru jednostavno začešljanu i sa par špangica u kosi. Pjesmu je otpjevala lijepo,jer mi se čini da se jedina među finalistima koristi svojim prirodnim glasom, te njezin vokal zvuči onako pomalo zvonko kako su nekoć i zvučali svi pjevači početnici koji su se pojavljivali na našoj sceni prije najezde svih ovih talent emisija.

Nakon prozirne Albine nastupila je crnka Bernarda Bogovečki, koja van scene zvuči i izgleda poprilično skromno, no kad je pjevanje u pitanju ona bi se definitivno trebala počet baviti imitacijama drugih pjevača. Za svoje pojavljivanje je izabrala također šljašteču tamno plavu klajdu ali ne toliko nevinu kao njena predhodnica već pomalo više sexy, sa prorezom koji je decentno otkrivao štrkljavu butinu ove vitke pjevačice sa glasom ko iz bureta. Pjesmu je otpjevala u svom,odnosno u stilu tog nekog kog je i ovaj put pokusala imitirati, ali nastup je bio kao i uvijek vrlo samouvjeren,iako takva”posebnost”je potpuno nepotrebna jer ona nije kalibar pjevačice koja bi na ovom podneblju napravila nešto značajno.
Prema mojoj procjeni doseg su joj HRTova A Strana i HRTov Novogodišnji program, možda jedan-dva “koncerta za prijatelje” u polupraznom Saxu.

Posljednji finalista je Gobčev natjecatelj wannabee Gobac 2 Vinko Čemeraš, koji se zriktao pomalo vintage u stilu Gospon Fulira na kojeg je nevjerojatno i podsjećao. Dečko koji ostavlja dojam vrlo skromnog dobrog dečeca iz susjedstva, sa nekim “srcedrapajućom” pričom u pozadini najpribližniji je onome što prolazi kod nas,i za kakve obično naši gledatelji glasaju. Otpjevao je također dosta korektno, nikakvo ludilo da bi se neko od njegova pjevanja naježil. Ali kao što sam već rekao to je osobnost sa kakvom se naš narod na žalost lako poistovjeti, pa takav pjevač uvijek i pobjedi. No njegova sudbina je također već zapečaćena tom pobjedom, jer nakon nekoliko neuspjelih pokušaja izdavanja nosača zvuka, totalno se preorijentira na crkvenu glazbu, jer tamo su pare i ti pjevači jedini pune dvorane, a i poželjno je da se deračiš ko da pjevaš u baptističkom crkvenom zboru…Halelujah!!

Finalisti su se u toku večeri još jednom presvukli,no na žalost ni u jednom pojavljivanju nitko nije pokazao neku osebujnost kad je styling u pitanju, sve je više manje bilo već viđeno, ziheraški i klasično. Jasno mi je da se ovo natjecanje zove”The Voice” i da je tu glas u prvom planu, no to je ipak vizualni show ne radio show, i mislim da i u tom smislu nekog njihovog vlastitog modnog identiteta su trebali pokazati malo više osobnosti.
U svakom slučaju veselim se da ću nekog od njih možda imati prilike ponovno vidjeti uskoro u nekom od HRT-ovih zabavnih emisija, jer možda bi se mogla ponovno dogoditi puna gorčine “Oproštajna poruka od glazbe” pobjednice prve sezone”The Voice” Nine Kraljić, i to vrlo znakovito oglašena na njenim društvenim mrežama uoči sinoćnjeg finala.

Redakcija

Redakcija