Aktualno Celebrities Glazba moda POP COOLTURA showbiz Zabava

Kendrick Lamar i feedback na novi album: „Mr. Morale & The Big Steppers“ unatoč podjele kritike igra na interes fanova

Da se nova izdanja ove hip-hop ikone čekaju s nestrpljenjem i da Kendrick Lamar nikad ne razočara, dokaz je i najnoviji album „Mr. Morale & The Big Steppers“. Od trenutka kada je objavljen album ne prestaje biti jedna od najvrućih tema društvenih mreža i svjetskih medija. „Mr. Morale & The Big Steppers“ Kendricka Lamara također bilježi vrtoglave rezultate slušanja na glazbenim platformama, a svih 18 pjesama, podijeljenih u dva dijela.

Na najnovijem studijskom izdanju Lamar je ugostio velik broj kolega glazbenika pa slušatelji imaju priliku uživati u suradnjama s imenima kao što su Portishead’s Beth GibbonsSummer WalkerGhostface KillahThundercatBaby Keem i Sampha. Impresivan niz imena pridružio se i radu na produkciji albuma, a samo neki od istaknutih stručnjaka iz glazbene industrije su PharrellDuval TimothyThe AlchemistBeach NoiseBoi-1daSounwaveDahiFNZJ.LBSBekon te mnogi drugi. Navodeći niz suradnika, zanimljivo je spomenuti kako se u nekoliko navrata u pjesmama može čuti spiritualni učitelj i pisac Eckhart Tolle koji doprinosi narativnim dionicama dok „We Cry Together“ donosi sample pjesme „June“ popularnih Florence + The Machine„Mr. Morale & The Big Steppers“ dolazi nakon hvaljenog albuma „DAMN.“ koji gotovo idealno sažima i predstavlja bezgranične kreativne mogućnosti i umjetnički izraz ovog autora.

Zajedno s ovim izdanjem, Kendrick Lamar potvrdio je svoj istaknuti status na hip-hop sceni. Iako nije pobrao sjajne kritike njegov je status velikog rap pjesnika ostao neupitan.

Redakcija

Redakcija